NEMA VIŠE KLADIONICA U ŠPANSKOM FUDBALU: Odluka je stupila na snagu, klubovi će morati da traže nove sponzore!


Dobra odluka vlade Španije.

Vlada Španije je prošle godine donela odluku da njihovi klubovi koji nastupaju u prva dva ranga takmičenja, na svojim dresovima ne mogu da nose reklame kladionica. Veliki broj timova je za glavne sponzore upravo imao kladionice, pa će ova odluka koja je danas stupila na snagu dosta poremetiti tamošnje ekipe.

Imati toliko fudbalera koji reklamiraju kladionice, ili nose dresove sa imenom kladionica i tako pozivaju najmlađe da se klade, nije dobra poruka. To nije liga kakvu želimo, rekao je Mikel Aranja, direktor za regularnost igara na sreću u Španiji.

Takođe, ova španska vlada je u novembru 2020. godine donela zakon po kome se reklame internet kladionica mogu emitovati samo od 1 do 5 sati nakon ponoći. Podatak koji ih je posebno zabrinuo je taj da su do sada 32 od 42 kluba imala za sponzora kladionicu. La Liga je povodom ove odluke uložila žalbu rekavši da će svi klubovi ostati bez čak 90 miliona evra zbog prestanka saradnje sa kladionicama.

Dovoljno je kompanija iz drugih sektora koje preko fudbala žele da povećaju svoju vidljivost. Potražnja za fudbalom je velika, pa je potrebno samo malo više kreativnosti u marketinškim službama klubova, istakao je marketinški analitičar Adrijan Medijavilja.





Izvorni članak

Možda vas zanima

Komentariši