Najbolji sport za mršavljenje

Glavni razlozi napornog treniranja su svakako popravak fizičkog izgleda te gubitka kilograma. Pored konstantne fizičke aktivnosti za mršavljenje potrebna je i pravilna ishrana. No, nisu baš sve aktivnosti adekvatne za sagorevanje masti, a u nastavku pročitajte koji je najbolji sport za mršavljenje.


Sport sam od sebe neće učiniti da kilogrami nestanu. Ali, redovno bavljenje sportom vrlo je korisno pri postizanju želje kilaže. Fizičkim aktivnostima sagorevamo kalorije i povećavamo mišićnu masu što itekako deluje na naše zdravlje.

Trčanje

Najjednostavniji oblik sagorevanja kalorija što dovodi do gubitka kilograma jeste trčanje. Početnicima se preporučuje sport ali I lagano trčanje s brzim hodanjem I kratim sprintevima. Za ovu aktivnost vrlo je važna adekvatna obuća. Također se savetuje da je potrebno unositi vodu tokom trčanja dok se hrana ne preporučuje pre trčanja.


Najbolji efekat ima 30-minutno trčanje svaki dan ili svaki drugi dan. Svakodnevno trčanje donosi bolje rezultate nego trčanje od dva sata jednom u sedmici.

Dakle, trčanje se preporučuje i pokazalo se kao najbolje rešenje za gubitak kilograma, a dostupno je svima.

Najbolji sport za mršavljenje
Najbolji sport za mršavljenje

Vožnja bicikla

Nebitno da li se radi o vožnji bicikla na otvorenom ili sobnom biciklu, vožnja bicikla donosi sjajne rezultate. Pri vožnji bicikla mišići nogu najviše rade, ali i trbušni mišići kao i zadnjica.

Za svega sat vremena vožnje bicikla telo može sagoreti između 500 i 1000 kalorija. Zato ne treba da vam bude mrsko, nego uzmite bicikl i provozajte se do parka ili šume, a verujemo da ćete uživati u vožnji i prizoru.

Ples

Jedan od najzabavnijih načina da izgubimo kilograme. Ples zna biti zabavan, a isto tako jeftin način za mršavljenje.

Ovom aktivnošću možete se baviti kod kuće, a sve što je dovoljno da pustite najdražu muziku i zaigrate sat vremena. Za 60 minuta aktivnog plesa moguće je potrošiti i do 800 kalorija.

Ples donosi vitkije noge, čvršću zadnjicu, ravan i napet stomak. Osim za vitkost ples je odličan za raspoloženje te dišne puteve.

Najbolji sport za mršavljenje
Najbolji sport za mršavljenje

Plivanje i vežbe u vodi

Kada smo u vodi naše telo je oslobođeno svoje težine, a svaki pokret napravljen u vodi dovodi do masaže sopstvenog tela. Plivanje se smatra najprijatnijim sportom jer osim deluje na čitavo telo. Dok plivate sve mišiće grupe su aktivirane, a istovremeno pluća i srce su vrlo aktivni.

Za najbolje rezultate potrebno je plivati nekoliko puta sedmično i to najmanje 45 minuta.

Vodeni aerobic postao je sve popularniji sport. Osim trošenja kalorija, vežbe u vodi zatežu kožu. Najbolje rezultate daje vežbanje u plitkoj vodi.

Najbolji sport za mršavljenje
Najbolji sport za mršavljenje

Tenis

Još jedan od zabavnih sportova za gubitak kilograma. Nije potrebno profesionalno bavljenje ako želite poigrati partiju tenisa. Kroz ovaj sport naše telo se konstantno kreće što je idealan put za sagorevanje kalorija.


Grupni sportovi

Sportovi poput fudbala, košarke, odbojke ili rukometa zahtevaju stalno kretanje i trčanje različitim brzinama.

To je jedna od najboljih vežbi za kardiovaskularni sistem, a odražava se i na gubitak kilograma.

Istovremeno riječ je o veoma zabavnim aktivnostima.

Joga i pilates

Joga i pilates osim što pozitivno deluju na našu kičmu pomažu pri mršavljenju. Pitate se kako? Pa sat joge sagori 180 kalorija, a ukoliko radite kompleksije vežbe taj broj može biti i veći.

Najbolji sport za mršavljenje
Najbolji sport za mršavljenje

Hodanje

Bez obzira na godine i dob hodanje se prerpoučuje svim osobama. Posebice u današnjem svetu tehnologije kada dosta vremena provodimo na stolici.

Ako želite odabrati jednostavan I besplatan sport za gubitak kilograma, hodanje je idealan izbor. Ako okolnosti dozvoljavaju preporučuje se hodanje do radnog mesta i nazad.

Udobna obuća i merač koraka je sve što je potrebno za ovu aktivnost. Potrebno je naglasiti da rezultati neće doći preko noći, ali isto tako redovnim vežbanjem i bavljenjem sportom rezultati neće izostati.

Ako trebate brzo izgubiti kilograme, u tome će vam pomoći intervalni aerobik. To je nešto zahtevni trening u kojem se neprestano menja tempo. Na primer 30 sekundi trening se radi vrlo brzo, a minut polako.

Ova kombinacija kroz pola sata treninga donosi odlične rezultate jer se proizvode hormoni koje sagorevaju masti, čime višak kilograma brže nestaje Zbog ove kombinacije čak i polusatni trening pokazuje odličan efekt – proizvodnja hormona sagorijevanja masti drastično se povećava, višak kilograma brže odlazi.

Savetuje se treniranje dva puta sedmično ako želite postići dobar rezultat za kratko vreme.

Možda vas zanima

Komentariši